Číslo 1
- Stanovení kritických míst ve výuce fyziky na ZŠ na základě multikriteriálního přístupu a možnosti jejich překonání PDF (1240 kB)
Jiří Kohout, Marie Mollerová, Pavel Masopust, Lukáš Feřt
- Kritická místa ve výuce zeměpisu na ZŠ – identifikovaná kritická místa a jejich příčiny PDF (2383 kB)
Markéta Pluháčková, Václav Duffek, Václav Stacke, Pavel Mentlík
- Jak eliminovat kritická místa počátečního chemického vzdělávání – příklady témat „Složení roztoků“ a „Názvosloví solí“ PDF (1068 kB)
Jiří Rychtera, Milan Šmídl, Martin Bílek
- Kritická místa ve výuce přírodopisu – jejich identifikace a příčiny PDF (729 kB)
Petra Vágnerová, Lenka Benediktová, Jiří Kout
Číslo 2
- Školské podvádzanie z pohľadu učiteľov – pilotné výskumné šetrenie PDF (211 kB)
Ján Bajtoš, Jarmila Honzíková
- Co už o vzniku a vývoji člověka raději neučit PDF (1940 kB)
Radka Marta Dvořáková, Zuzana Schierová
- Zpracování tématu organokovové sloučeniny v českých učebnicích PDF (746 kB)
František Houser, Helena Klímová, Petr Adolf Skřehot
- Environmentální gramotnost žáků úrovně ISCED 2 v Horním Rakousku – výzkumná sonda PDF (810 kB)
Silvie Svobodová